Tak, formularz po lewej stronie nale偶y wype艂ni膰 i nam przes艂a膰. Dzi臋ki niemu rozumiemy Tw贸j pow贸d reklamacyjny oraz natychmiast mo偶emy podj膮膰 kroki wyja艣niaj膮ce zaistnia艂膮 sytuacj臋. Dzi臋ki temu szybko uzyskasz odpowied藕, a tak偶e wszystko pomy艣lnie zrealizujemy.

Z uwagi na r贸偶ne sytuacje udost臋pniamy dwie formy zwrotu/reklamacji:

Dla os贸b z dost臋pem do internetu:

鈥 skorzystaj z formularza reklamacyjnego online, uzupe艂niaj膮c wszystkie jego dane, a nast臋pnie oczekuj na nasz kontakt. Poinformujemy Ci臋 o dalszym post臋powaniu przekazuj膮c dalsze informacje mog膮ce rozwi膮za膰 zaistnia艂膮 sytuacj臋.

Dla os贸b bez dost臋pu do internetu:
鈥 pobierz i wype艂nij 鈥formularz reklamacyjny鈥. Nast臋pnie w艂贸偶 go do paczki wraz z produktem, a nast臋pnie wy艣lij paczk臋 na adres:
nazwa: P艂ynnyMagnez.pl
Adres: 艁awy 28, 97-400 Be艂chat贸w.

Numer zam贸wienia znajdziesz w dziale 鈥淗istoria zam贸wie艅/Moje zam贸wienia鈥, a tak偶e w naszej korespondencji email na swojej skrzynce pocztowej. Pami臋taj, 偶e dla ka偶dego zam贸wienia jest generowany osobny e-mail.

W zale偶no艣ci od sytuacji, proces reklamacyjny mo偶e potrwa膰 do 14 dni roboczych.聽Staramy si臋 rozwi膮zywa膰 ka偶d膮 sytuacj臋 jak najszybciej, by zapewni膰 Pa艅stwu p艂ynn膮 realizacj臋 zam贸wienia oraz dostarczenie po偶膮danych produkt贸w. Je艣li sytuacja jest prosta i wymaga tylko wyja艣nienia, to w ci膮gu 4-7 dni roboczych sytuacja jest rozwi膮zana pomy艣lnie.

    1. Informujesz nas poprzez 鈥渇ormularz reklamacyjny online鈥 o zaistnia艂ej sytuacji.
    2. Kontaktujemy si臋 z Tob膮 w celu potwierdzenia przyj臋cia reklamacji.
    3. Po 2-3 dniach od przyj臋cia reklamacji informujemy Ci臋 co postanowiono.
    4. Odsy艂asz na nasz adres reklamowany produkt/towar.
    5. Po odbiorze reklamowanego towaru wysy艂amy nowy/zast臋pczy z uwzgl臋dnieniem 7 dni roboczych na realizacj臋 zam贸wienia z uwagi na stan magazynowy produkt贸w, kt贸re mog膮 by膰 ostatnimi sztukami.(Wysy艂k臋 reklamowanego towaru na adres sklepu ponosi klient)
      (Koszt wysy艂ki nowej paczki po uwzgl臋dnionej reklamacji ponosi klient)

Brak pozytywnej opinii dla reklamowanego zam贸wienia nast臋puje wtedy gdy:

鈥 produkt zosta艂 otwarty/uszkodzony z winy zamawiaj膮cego

鈥 powierzchnia, np. kremu zosta艂a naruszona przez zamawiaj膮cego b膮d藕 wida膰 na niej 艣lady dalszej ingerencji

鈥 jest widoczny ubytek substancji p艂ynnej w opakowaniu

鈥 inne, typu: uszkodzenie opakowania, zarysowania opakowania, zerwane zabezpieczenia tubki zakr臋caj膮cej produkt/zerwane naklejki zabezpieczaj膮ce produkt przed jego otwarciem.

Dla cel贸w wyja艣niaj膮cych, wykonujemy fotokopi臋(video) reklamowanego towaru przy jego odbiorze. Po analizie reklamowanej przesy艂ki/produktu, przesy艂amy zamawiaj膮cemu zdj臋cia wyja艣niaj膮ce 鈥渄laczego鈥, zam贸wienie nie mo偶e by膰 reklamowane. Dla potrzeb wyja艣niaj膮cych b膮d藕 dalszych s膮dowych zamawiaj膮cego, fotokopie zostaj膮 zachowane dla ka偶dej ze stron. Po wzajemnym kontakcie odsy艂amy reklamowany towar na adres zamawiaj膮cego na jego koszt.
Prosimy o przemy艣lane zakupy oraz w艂a艣ciwy proces reklamacyjny w oparciu o pomy艣ln膮 realizacj臋 Pa艅stwa potrzeby produktowej.

Po przyj臋ciu i pomy艣lnej akceptacji zlecenia reklamacyjnego dla klienta wykonujemy kilka czynno艣ci w zale偶no艣ci od stawianych wymaga艅.

Mo偶emy wykona膰 nast臋puj膮ce czynno艣ci:
鈥 odda膰 sum臋 艂膮cznej warto艣ci zam贸wionych produkt贸w na konto klienta
鈥 wymieni膰 uszkodzony produkt na ten sam

Tak, mo偶na z艂o偶y膰 reklamacj臋 telefonicznie korzystaj膮c z kontaktu podanego w stopce sklepu b膮d藕 bezpo艣rednio znajduj膮cego si臋 w dziale 鈥kontakt

Zanim zadzwonisz przygotuj:
鈥 numer zam贸wienia
鈥 imi臋 i nazwisko zamawiaj膮cego
鈥 co by艂o zamawiane
鈥 pow贸d reklamacji

Odszukaj oddzia艂 firmy dostarczaj膮cej przesy艂k臋 i skontaktuj si臋 z nimi telefonicznie informuj膮c o zaistnia艂ej sytuacji, a tak偶e nas. Masz prawo do nieprzyj臋cia paczki z powodu jej uszkodzenia z obawy o naruszenie jej warto艣ci.

Przesy艂ki pakujemy z najwy偶sz膮 dok艂adno艣ci膮 oraz dodatkowym zabezpieczeniem towaru w 艣rodku. W sytuacji gdy ta艣ma b膮d藕 opakowanie b臋dzie uszkodzone polecamy otworzy膰 przesy艂k臋 w obecno艣ci kuriera. Wtedy nale偶y sprawdzi膰 zawarto艣膰 oraz jej stan zgodnie z zam贸wieniem. Je艣li co艣 nie b臋dzie si臋 zgadza膰, kurier powinien sporz膮dzi膰 protok贸艂 szkody. Kurier nie ma obowi膮zku spisania protoko艂u szkody (mo偶e nie posiada膰 formularzy szkody) przy dor臋czeniu. Mo偶e zrobi膰 to w terminie 7 dni.

Zwracaj膮c produkt nale偶y do paczki w艂o偶y膰 dow贸d zakupu oraz uzupe艂niony formularz reklamacyjny, kt贸ry mo偶emy pobra膰 klikaj膮c 鈥TUTAJ

Dzi臋ki temu automatycznie zweryfikujemy przynale偶no艣膰 paczki do Ciebie i co mamy dalej zrobi膰. Prosimy o wywi膮zanie si臋 z do艂膮czenia do paczki dowodu zakupu oraz wydrukowanie i uzupe艂nienie聽formularza reklamacyjnego. W innym przypadku mog膮 powsta膰 komplikacje co wp艂ynie na przed艂u偶enie czasu reklamacji oraz dalszego procesu wyja艣niania.

Wydrukuj i uzupe艂nij聽formularz reklamacyjny聽zaznaczaj膮c pole 鈥淥艣wiadczam, ze zgubi艂em paragon鈥 i z艂o偶y膰 podpis obok tego miejsca.

Niestety nie mo偶na zwr贸ci膰 u偶ywanego produktu.
Mo偶na zwr贸ci膰 tylko taki produkt, kt贸ry nie nosi 艣lad贸w 偶adnego u偶ytkowania, czy te偶 uszkodze艅 mechanicznych.

Nie mo偶na zwr贸ci膰 produkt贸w:
鈥 otwartych czy te偶 z odkr臋con膮 nakr臋tk膮 prze艂amuj膮c zabezpieczenia
鈥 porysowanych, co wp艂ywa destrukcyjnie na opakowanie i jego wygl膮d
鈥 u偶ywanych, co wp艂ywa na pomniejszenie jego wagi/stanu wizualnego masy
鈥 naruszonych (np. dotkni臋ta palcem powierzchnia kremu)
鈥 oraz innych przyk艂ad贸w mog膮cych wp艂yn膮膰 wadliwie na produkt oraz jego zawarto艣膰.

Przelew贸w dokonujemy tylko i wy艂膮cznie poprzez uzupe艂nione dane na papierowym 鈥formularzu reklamacyjnym鈥 lub poprzez przes艂anie danych formularzem reklamacyjnym online.

W terminie do 7 dni przelewamy warto艣膰 zam贸wionych produkt贸w (bez wliczonych koszt贸w wysy艂ki) na konto zamawiaj膮cego.

Mo偶esz zapakowa膰 go w to samo opakowanie w kt贸rym zosta艂 przys艂any, b膮d藕 u偶y膰 innego opakowania. Wa偶ne, by reklamowany/zwracany produkt, by艂 zapakowany starannie oraz bezpiecznie. Zawsze przy otwieraniu reklamowanych paczek u偶ywamy kamery wideo, w celu przeprowadzenia wiarygodnej oceny reklamacyjnej dla ka偶dej ze stron.

Nie, przyjmujemy paczek pocztowych/kurierskich 鈥渮a pobraniem鈥.

Paczki nale偶y wysy艂a膰 na bezpo艣redni adres firmy zawarty w stopce sklepu przy u偶yciu formy kurierskiej b膮d藕 pocztowej.
Z uwagi na czas pracy nie jeste艣my wstanie odbiera膰 paczek z paczkomat贸w InPost oraz Kiosk贸w RUCH. Prosimy o bezpo艣rednie wysy艂anie paczek na adres firmy.

Paczki nale偶y wysy艂a膰 na bezpo艣redni adres firmy zawarty w stopce sklepu przy u偶yciu formy kurierskiej b膮d藕 pocztowej.
Z uwagi na czas pracy nie jeste艣my wstanie odbiera膰 paczek z paczkomat贸w InPost oraz Kiosk贸w RUCH, itp. Prosimy o bezpo艣rednie wysy艂anie paczek na adres firmy. W innym przypadku nie b臋d膮 one odbierane.

Nie znalaz艂e艣 odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas
Zadzwo艅