Najczęściej zadawane pytania – FAQ

  • Czy muszę wypełniać formularz reklamacyjny online?

    Tak, formularz po lewej stronie należy wypełnić i nam przesłać. Dzięki niemu rozumiemy Twój powód reklamacyjny oraz natychmiast możemy podjąć kroki wyjaśniające zaistniałą sytuację. Dzięki temu szybko uzyskasz odpowiedź, a także wszystko pomyślnie zrealizujemy.

  • Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

    Z uwagi na różne sytuacje udostępniamy dwie formy zwrotu/reklamacji:

    Dla osób z dostępem do internetu:

    – skorzystaj z formularza reklamacyjnego online, uzupełniając wszystkie jego dane, a następnie oczekuj na nasz kontakt. Poinformujemy Cię o dalszym postępowaniu przekazując dalsze informacje mogące rozwiązać zaistniałą sytuację.

    Dla osób bez dostępu do internetu:
    – pobierz i wypełnij “formularz reklamacyjny“. Następnie włóż go do paczki wraz z produktem, a następnie wyślij paczkę na adres:
    nazwa: PłynnyMagnez.pl
    Adres: Ławy 28, 97-400 Bełchatów.

  • Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

    Numer zamówienia znajdziesz w dziale “Historia zamówień/Moje zamówienia”, a także w naszej korespondencji email na swojej skrzynce pocztowej. Pamiętaj, że dla każdego zamówienia jest generowany osobny e-mail.

  • Jak długo trwa proces reklamacyjny?

    W zależności od sytuacji, proces reklamacyjny może potrwać do 14 dni roboczych. Staramy się rozwiązywać każdą sytuację jak najszybciej, by zapewnić Państwu płynną realizację zamówienia oraz dostarczenie pożądanych produktów. Jeśli sytuacja jest prosta i wymaga tylko wyjaśnienia, to w ciągu 4-7 dni roboczych sytuacja jest rozwiązana pomyślnie.

  • Jak przebiega proces reklamacyjny?

    1. Informujesz nas poprzez “formularz reklamacyjny online” o zaistniałej sytuacji.
    2. Kontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
    3. Po 2-3 dniach od przyjęcia reklamacji informujemy Cię co postanowiono.
    4. Odsyłasz na nasz adres reklamowany produkt/towar.
    5. Po odbiorze reklamowanego towaru wysyłamy nowy/zastępczy z uwzględnieniem 7 dni roboczych na realizację zamówienia z uwagi na stan magazynowy produktów, które mogą być ostatnimi sztukami.(Wysyłkę reklamowanego towaru na adres sklepu ponosi klient)
      (Koszt wysyłki nowej paczki po uwzględnionej reklamacji ponosi klient)
  • Dlaczego nie uwzględniono mojej reklamacji?

    Brak pozytywnej opinii dla reklamowanego zamówienia następuje wtedy gdy:

    – produkt został otwarty/uszkodzony z winy zamawiającego

    – powierzchnia, np. kremu została naruszona przez zamawiającego bądź widać na niej ślady dalszej ingerencji

    – jest widoczny ubytek substancji płynnej w opakowaniu

    – inne, typu: uszkodzenie opakowania, zarysowania opakowania, zerwane zabezpieczenia tubki zakręcającej produkt/zerwane naklejki zabezpieczające produkt przed jego otwarciem.

    Dla celów wyjaśniających, wykonujemy fotokopię(video) reklamowanego towaru przy jego odbiorze. Po analizie reklamowanej przesyłki/produktu, przesyłamy zamawiającemu zdjęcia wyjaśniające “dlaczego”, zamówienie nie może być reklamowane. Dla potrzeb wyjaśniających bądź dalszych sądowych zamawiającego, fotokopie zostają zachowane dla każdej ze stron. Po wzajemnym kontakcie odsyłamy reklamowany towar na adres zamawiającego na jego koszt.
    Prosimy o przemyślane zakupy oraz właściwy proces reklamacyjny w oparciu o pomyślną realizację Państwa potrzeby produktowej.

  • Co się stanie kiedy reklamacja zostanie zaakceptowana?

    Po przyjęciu i pomyślnej akceptacji zlecenia reklamacyjnego dla klienta wykonujemy kilka czynności w zależności od stawianych wymagań.

    Możemy wykonać następujące czynności:
    – oddać sumę łącznej wartości zamówionych produktów na konto klienta
    – wymienić uszkodzony produkt na ten sam

  • Czy mogę złożyć reklamację telefonicznie?

    Tak, można złożyć reklamację telefonicznie korzystając z kontaktu podanego w stopce sklepu bądź bezpośrednio znajdującego się w dziale “kontakt

    Zanim zadzwonisz przygotuj:
    – numer zamówienia
    – imię i nazwisko zamawiającego
    – co było zamawiane
    – powód reklamacji

  • Paczka jest uszkodzona, a kurier odjechał?

    Odszukaj oddział firmy dostarczającej przesyłkę i skontaktuj się z nimi telefonicznie informując o zaistniałej sytuacji, a także nas. Masz prawo do nieprzyjęcia paczki z powodu jej uszkodzenia z obawy o naruszenie jej wartości.

  • Przesyłka jest uszkodzona, co zrobić?

    Przesyłki pakujemy z najwyższą dokładnością oraz dodatkowym zabezpieczeniem towaru w środku. W sytuacji gdy taśma bądź opakowanie będzie uszkodzone polecamy otworzyć przesyłkę w obecności kuriera. Wtedy należy sprawdzić zawartość oraz jej stan zgodnie z zamówieniem. Jeśli coś nie będzie się zgadzać, kurier powinien sporządzić protokół szkody. Kurier nie ma obowiązku spisania protokołu szkody (może nie posiadać formularzy szkody) przy doręczeniu. Może zrobić to w terminie 7 dni.

  • Co dołączyć do produktu, który zwracam/reklamuję?

    Zwracając produkt należy do paczki włożyć dowód zakupu oraz uzupełniony formularz reklamacyjny, który możemy pobrać klikając “TUTAJ

    Dzięki temu automatycznie zweryfikujemy przynależność paczki do Ciebie i co mamy dalej zrobić. Prosimy o wywiązanie się z dołączenia do paczki dowodu zakupu oraz wydrukowanie i uzupełnienie formularza reklamacyjnego. W innym przypadku mogą powstać komplikacje co wpłynie na przedłużenie czasu reklamacji oraz dalszego procesu wyjaśniania.

  • Co jeśli zgubiłem dowód zakupu, a chcę zwrócić towar?

    Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny zaznaczając pole “Oświadczam, ze zgubiłem paragon” i złożyć podpis obok tego miejsca.

  • Czy mogę zwrócić używany produkt?

    Niestety nie można zwrócić używanego produktu.
    Można zwrócić tylko taki produkt, który nie nosi śladów żadnego użytkowania, czy też uszkodzeń mechanicznych.

    Nie można zwrócić produktów:
    – otwartych czy też z odkręconą nakrętką przełamując zabezpieczenia
    – porysowanych, co wpływa destrukcyjnie na opakowanie i jego wygląd
    – używanych, co wpływa na pomniejszenie jego wagi/stanu wizualnego masy
    – naruszonych (np. dotknięta palcem powierzchnia kremu)
    – oraz innych przykładów mogących wpłynąć wadliwie na produkt oraz jego zawartość.

  • W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za produkty?

    Przelewów dokonujemy tylko i wyłącznie poprzez uzupełnione dane na papierowym “formularzu reklamacyjnym” lub poprzez przesłanie danych formularzem reklamacyjnym online.

    W terminie do 7 dni przelewamy wartość zamówionych produktów (bez wliczonych kosztów wysyłki) na konto zamawiającego.

  • Jak zapakować reklamowany produkt?

    Możesz zapakować go w to samo opakowanie w którym został przysłany, bądź użyć innego opakowania. Ważne, by reklamowany/zwracany produkt, był zapakowany starannie oraz bezpiecznie. Zawsze przy otwieraniu reklamowanych paczek używamy kamery wideo, w celu przeprowadzenia wiarygodnej oceny reklamacyjnej dla każdej ze stron.

  • Czy mogę odesłać produkt za pobraniem?

    Nie, przyjmujemy paczek pocztowych/kurierskich “za pobraniem”.

    Paczki należy wysyłać na bezpośredni adres firmy zawarty w stopce sklepu przy użyciu formy kurierskiej bądź pocztowej.
    Z uwagi na czas pracy nie jesteśmy wstanie odbierać paczek z paczkomatów InPost oraz Kiosków RUCH. Prosimy o bezpośrednie wysyłanie paczek na adres firmy.

  • Czy mogę zwrócić/wysłać paczkę poprzez paczkomat?

    Paczki należy wysyłać na bezpośredni adres firmy zawarty w stopce sklepu przy użyciu formy kurierskiej bądź pocztowej.
    Z uwagi na czas pracy nie jesteśmy wstanie odbierać paczek z paczkomatów InPost oraz Kiosków RUCH, itp. Prosimy o bezpośrednie wysyłanie paczek na adres firmy. W innym przypadku nie będą one odbierane.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas
Zadzwoń