Brak pozytywnej opinii dla reklamowanego zamówienia następuje wtedy gdy:
– produkt został otwarty/uszkodzony z winy zamawiającego
– powierzchnia, np. kremu została naruszona przez zamawiającego bądź widać na niej ślady dalszej ingerencji
– jest widoczny ubytek substancji płynnej w opakowaniu
– inne, typu: uszkodzenie opakowania, zarysowania opakowania, zerwane zabezpieczenia tubki zakręcającej produkt/zerwane naklejki zabezpieczające produkt przed jego otwarciem.
Dla celów wyjaśniających, wykonujemy fotokopię(video) reklamowanego towaru przy jego odbiorze. Po analizie reklamowanej przesyłki/produktu, przesyłamy zamawiającemu zdjęcia wyjaśniające “dlaczego”, zamówienie nie może być reklamowane. Dla potrzeb wyjaśniających bądź dalszych sądowych zamawiającego, fotokopie zostają zachowane dla każdej ze stron. Po wzajemnym kontakcie odsyłamy reklamowany towar na adres zamawiającego na jego koszt.
Prosimy o przemyślane zakupy oraz właściwy proces reklamacyjny w oparciu o pomyślną realizację Państwa potrzeby produktowej.