Wybierz w sklepie produkt, który chcesz kupić i określ ilość sztuk.
Po ustaleniu ilości sztuk produktu, kliknij “Dodaj do koszyka”.
Po zatwierdzeniu produktów, możesz kontynuować swoje zakupy, bądź przejść bezpośrednio do koszyka zakupowego w prawym górnym rogu klikając w ikonę “koszyka”.
Kiedy klikniesz w ikonę “koszyka”, otworzy się boczny panel w którym zobaczysz wszystkie swoje dodane produkty. Możesz je usunąć klikając w znak “X”. Na dole panelu koszyka widnieją dwie opcje: “zobacz koszyk” oraz “płatność”.
Wybierz czy chcesz przejść do płatności i nadania paczki czy jeszcze chcesz zobaczyć wszystkie produkty w swoim koszyku.
Klikając w “zobacz koszyk” zauważysz, że możesz dodać “kod rabatowy”, jeśli go masz bądź widnieje na naszej stronie głównej sklepu, to wpisz go, a następnie kliknij “zastosuj kupon”.
Jeśli chcesz zmienić ilość produktów, wpisz w polu “ilość” określoną cyfrę, a następnie kliknij “zaktualizuj koszyk”.
Po dalszej prawej stronie zobaczysz wartość rabatu w złotówkach. Następnie określ dostawcę paczki. Chcąc odebrać paczkę z paczkomatu , wybierz “Bliskapaczka”.
Po wszystkim kliknij “przejść do kasy”.
Podczas określenia dostawcy paczki możesz zaznaczyć opcję: “bliskapaczka” – czyli paczkomaty. Po zatwierdzeniu “bliskiejpaczki” kliknij “wybierz punkt dostawy“, po chwili pojawi się mapka.
W polu “szukaj” możesz wpisać swój kod pocztowy, aby znaleźć od razu miejsce gdzie chcesz nadać paczkę. Możesz zaznaczyć cztery punkty paczkomatowe, aby zobaczyć gdzie są położone. Jeśli chcesz tylko “Paczka w RUCHu”, to odznacz pozostałych dostawców zostawiając jednego – wtedy widzisz tylko punkty paczkomatowe zaznaczonego dostawcy.
Na końcu kliknij “WYBIERZ”, potwierdzając punkt nadania paczki na ten adres. Po 1/3 dniach paczka będzie tam na Ciebie czekać.
W sytuacji potwierdzenia zakupu i płatności dla opcji “przelew zwykły”, otrzymają Państwo na końcu wykaz wszystkich danych dla realizacji zamówienia.
Na samej górze pokazany będzie numer zamówienia, kwota oraz dane do przelewu.
Dodatkowe uwagi dodane do zamówienia, także zostaną wyświetlone, dzięki czemu będziemy mogli zastosować to na co zwracają nam Państwo uwagę.
Na Twoją pocztę e-mail przyjdzie komunikat potwierdzający złożone zamówienie.
Na swojej poczcie e-mail otrzymasz podsumowanie złożonego zamówienia z danymi do przelewu, bądź innymi informacjami mówiącymi o jego procesie realizacji.
Każdy z takich komunikatów pokazuje każdy krok złożonego zamówienia, w tym także wartość rabatu oraz dodatkowe uwagi do zamówienia.
Poniżej w widniejącym adresie rozliczeniowym widzimy wskazany adres do wysyłki, a także dane, które mówią o tym, że mamy wystawić fakturę na złożone zamówienie.
Każde zamówienie, które posiada w sobie NIP, będzie traktowane jako zamówienie firmowe i też na wskazany numer NIP zostanie wystawiona faktura.
Wszystkie faktury oraz paragony wysyłamy na wskazany adres e-mail w formie elektronicznej.
Na życzenie klienta możemy dołożyć do paczki fakturę/paragon w formie papierowej.
Kiedy paczka zostanie wysłana/nadana otrzymasz na e-mail informacje o zrealizowanym zamówieniu.
W mailu zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia ze zmianą statusy na “Twoje zamówienie zostało wysłane!”
Teraz wystarczy oczekiwać na doręczenie paczki przez kuriera bądź wysłanie przez operatora paczki SMS’a, aby odebrać paczkę z paczkomatu.
Pozdrawiamy i życzymy
Udanych zakupów!
Zespół plynnymagnez.pl